Slabeste cu suc de rosii

Scris de cegusto. Publicat in Gastonomice

Daca doresti sa incepi o cura de slabire, iti propunem una foarte usoara, de sezon, cu rezultate uimitoare, dieta cu suc de rosii. Aceste legume savuroase si sanatoase sunt ideale pentru slabit, asa ca nu mai sta pe ganduri si pregateste-te de dieta!

suc_de_rosii

Rosiile sunt vedetele verii, sunt o sursa de sanatate si vitalitate si un aliat de nadejde in orice cura de slabire. Cu un continut bogat de apa, rosiile sunt legumele ideale pentru o cura de slabire perfecta si sanatoasa. Mai mult, numai 100 de grame de rosii ofera organismului o jumatate din necesarul de vitamina C, de vitamina A care mareste riscul rezistenta in fata infectiilor, vitamine din complexul B, foarte bune pentru intarirea sistemului imunitar si vitamina E care limiteaza depunerea colesterolului. Foarte important, 100 de grame de rosii contin in total numai 35 de calorii.

In plus, rosiile contin si salicilati, care ajuta sistemul circulator, prevenind aparitia bolilor de inima. Fiind foarte bogate si in antioxidanti, rosiile sunt excelente pentru mentinerea frumusetii pielii si pentru intarirea sistemului imunitar. In plus, licopenul din compozitia rosiilor este un excelent „ingredient” care lupta impotriva cancerului uterin, fiind si arma secreta impotriva aparitiei osteoporozei. Iata cum arata dieta de sapte zile, o dieta variata si satioasa, care te va ajuta sa slabesti intre trei si patru kilograme intr-un mod sanatos.

 

ZIUA 1

Micul dejun

O felie subtire de branza proaspata degresata sau 100 de grame de branza de vaci, un ou fiert, o felie de paine prajita integrala, un pahar de suc de rosii proaspat, o cafea fara zahar, iar daca nu suporti sa o bei amara, adauga o jumatate de lingurita de miere

Pranz

O salata din trei rosii cu ceapa, patrunjel si o lingura de ulei de masline, 20 de grame de paste, un iaurt degresat si un pahar de suc de rosii

Cina

Un bol cu supa de rosii preparata dupa reteta traditionala, 100 de grame de friptura de pui la gratar si un fruct la alegere

ZIUA 2

Micul dejun

O felie de branza degresata sau 100 de grame de branza de vaci, doua felii de paine integrala, o rosie si un ceai de plante indulcit cu o jumatate de lingurita de miere

Pranz

O portie de supa de rosii, 150 de grame de peste la gratar sau preparat la aburi si un pahar de iaurt natural degresat

Cina

O salata preparata din trei rosii, salata, verde, o ceapa, doi castraveti si o lingura de ulei de masline si un fruct la alegere

ZIUA 3

Micul dejun

O cafea neindulcita sau indulcita cu o jumatate de lingurita de miere si o salata de fructe la alegere

Pranz

O salata orientala in care poti sa adaugi si 150 de grame de carne de pui pregatita la gratar si un pahar de suc de rosii

Cina

O portie de 100 de grame de piure de cartofi, o salata din trei rosii si un ou fiert tare

ZIUA 4

Micul dejun

O felie de branza degresata sau 100 de grame de branza de vaci, doua felii de paine integrala, un pahar de suc proaspat de rosii si o cana de ceai indulcit cu o jumatate de lingurita de miere

Pranz

O portie de 150 de grame de peste fiert, o salata de rosii cu doi castraveti si o ceapa si un fruct la alegere

Cina

Un bol cu supa de rosii, o portie de 200 de grame de fasole verde si o salata de fructe la alegere

ZIUA 5

Micul dejun

O cana cu lapte de capra sau de vaca degresat si un compot de ananas

Pranz

Un ou prajit cu doua felii de paine integrala, o salata de rosii cu castraveti si un fruct la alegere

Cina

O portie de 200 de grame de ciuperci cu telina, o salata din doua rosii, 30 de grame de cascaval si un pahar cu suc proaspat de rosii

ZIUA 6

Micul dejun

O ceasca de cafea mare fara zahar sau indulcita cu o jumatate de lingurita de miere, o felie de branza degresata sau 100 de grame de branza de vaci dietetica si doua felii de paine integrala

Pranz

O salata de rosii, o portie de 100 de grame de pui fiert, 50 de grame de orez fiert si un fruct la alegere

Cina

Un cartof fiert, 100 de grame de peste fiert cu suc proaspat de lamaie si un pahar cu suc proaspat de rosii

ZIUA 7

Micul dejun

O ceasca de cafea amara sau indulcita cu o jumatate de lingurita de miere, un pahar cu iaurt degresat, doua felii pe paine integrala si un fuct la alegere

Pranz

Doi cartofi fierti sau copti, o portie de 200 de grame de pui fiert sau la gratar si un pahar cu suc proaspat de rosii

Cina

O salata de rosii cu doi castraveti si o ceapa, 100 de grame de branza degresata si un fruct la alegere

cegusto

This information box about the author only appears if the author has biographical information. Otherwise there is not author box shown. Follow YOOtheme on Twitter or read the blog.